czwartek, czerwca 28, 2007

Jakość sprawdzona przez miliony

Taka jest ostatnio reklamówka TPSA, może ją widzieliście. Owszem, ja też sprawdziłem tę jakość. Jak dla mnie to jest dziadostwo, ale cóż się spodziewać, tak już jest z większością firm francuskich i nic na to nie poradzimy.

Więc dlaczego mi działa internet? Jakoś tak się stało, że ostatnie dwa tygodnie nieprzerwanie działa! Szok w skarpetkach... Aż tu nagle w niedziele przyszedł sąsiad i przyznał się że zrezygnował z neostrady. Cóż, logicznie myśląc, to jak odłączyli sąsiadowi internet to u mnie zaczęło. To wszystko jest takie posrane i losowe że szkoda gadać.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No co, zasada naczyń połączonych czy coś ;-) A tak btw : to słowo "posrane" zupełnie mi nie pasuje do tekstu (jeśli chodzi o wrażenia estetyczne :] )