wtorek, sierpnia 14, 2007

Usługa goni usługę

Usług dla młodych zespołów jest tak dużo... Ale jest kilka wartych obejrzenia.

Zacznę od myspace. Tak na prawdę, to nie jest serwis wyłącznie dla muzyków. W tej chwili stał się serwisem dla wszystkich mediów, audio, wideo i grafika. Pozwala młodemu zespołowi odnaleźć zespoły, które mu się podobają, inspirowały go. Poznać zespoły z okolicy i zaprzyjaźnić się, umówić na koncert. A co najważniejsze, daje możliwość posłuchania ich utworów ludziom z całego świata. Nas można obejrzeć tutaj.

Drugim serwisem używanym przez Fugu Fish, jest garageband.com, który wymusza ranking zespołów. To znaczy ja oceniam i porównuję czyjeś piosenki, a ktoś ocenia moje. Potem ja oceniam czyjeś komentarze, żeby móc zobaczyć jakie mi ktoś wystawił i bym mógł je również ocenić. Opłaca się pisać konkretne komentarze, bo je ktoś będzie oceniał i potem jest ranking użytkowników:D No ale miło jest usłyszeć komentarze odnośnie własnych piosenek, bo przeważnie wszyscy zatrzymują się na "faaajneee..." a to nie jest wcale zbyt pomocne:D

I na zakończeniem, znalazłem dziś serwis Synchronicity Live, który umożliwia oglądanie i wysyłanie koncertów Na Żywo za pośrednictwem kamery PC. Bardzo dziwny, aczkolwiek ciekawy pomysł. Może już wkrótce będzie można obejrzeć koncert Fugu Fish w internecie. Oczywiście nagrany specjalnie dla naszych wiernych fanów... Wszystkich pięciu... ;P

To tyle na tyle i na przodzie też:) Do przeczytania moi wierni czytelnicy, kimkolwiek jesteście:)

Brak komentarzy: