środa, grudnia 28, 2005

Recenzja: KORN - See You On the Other Side

Fajna płyta. Nie jest rewelacyjna, ale można posłuchaćw wolnej chwili. Niestety nie było w niej momentów, które powodowały, że przestawałem robić to, co właśnie robiłem, żeby dokładniej posłuchać tego, co się dzieje na płycie. Ale poza tym bardzo fajnie, przyjemnie. Momentami głowa sama chodziła w rytm muzyki, ale jak już mówiłem, to nie to samo co pierwsza ich płyta, która jest moją ulubioną płytą. Ale porównując do poprzedniej, która spłynęła po mnie jak po kaczce, to ta płyta jest dobra. Trzyma się kupy, jest inna, ale nie aż tak inna, zeby długoletni fani przestali ich słuchać. Więc polecam, mimo że nie jest genialna, to jako muzyka w tle programowania, czy jakiejś gry internetowej, bądź zwykłego surfowania po necie nadaje się idealnie, bo nie przeszkadza, a urozmaica.


Ocena
4/6


Brak komentarzy: