środa, września 06, 2006

Kwadrans Po Ósmej

Chciałbym zachęcić do oglądania tego programu. Uważam, że prowadzący stawiają sobie wysoko poprzeczkę i że im to dobrze wychodzi. Kultura prowadzenia programu jest w mojej opinii wysoka, a na pewno dużo wyższa niż była w programie Prosto w Oczy.


Dziś oglądałem kawałek i chociaż może zabrzmieć to jednostronnie rozbawiły mnie niektóre sentencje polityka Platformy:




  • Pan oznajmił, że Platforma będzie walczyć z obecnie rozpatrywaną w senacie ordynacją wyborczą. Czyli zmiana taktyki, bo ostatnio bojkotowali.

  • Pan zarzucał PiSowi zakładanie koalicji z post-komunistyczną partią, po czym mówił o bloku wyborczym PiSu jako "radykalnie prawicowym". Em... Coś mi się tu nie zgadza...



Nie chciało mi się dalej oglądać, bo mnie denerwowali goście a zresztą kawę sobie zrobiłem. Mniam... dobra kawusia:)


W każdym razie uważam, że jeśli ktoś chce czegoś się dowiedzieć o polityce, to powinien oglądać o 8:00 wiadomości, żeby się dowiedzieć co jest grane w Polsce, a potem zapraszać sięna rozmowę z takim a nie innym gościem do knajpki na Placu Trzech Krzyży(w tle coddziennie przejeżdża 518;D). Uważam ten program za bardzo wartościowy i polecam go wszystkim.

2 komentarze:

dx0ne pisze...

Co Ty z dywanu spadłeś?! O 8:00?! Przecież to środek nocy!! jakaś "pogańska pora" ;) No i jeszcze o polityce. Niee dziękuje - szanuje swoje nerwy.

Anonimowy pisze...

Etaaaam polska telewizja...
jak już marnuję czas przed telewizorem to chociażby na oglądanie tego paskudnego stronniczego CNN, przynajmniej jest po angielsku i nawet jak głupoty gadają to mam kontakt z językiem, ewentualnie DW.
Mało co w telewizji niesie sens poznawczy.
NIE dla telewizji przedstawiającej 'debaty polityczne'. Nie po to ja (czytaj moi rodzicie) płacą podatki by zgraja jaskiniowców, przez pomyłkę zwanych politykami, miała darmową reklamę w czasie kiedy przeciętny polak/polka siedzi przed telewizorem zamiast czytać swoim dzieciom bajki, albo dłubać swojego mechatrona w garażu.