niedziela, listopada 27, 2005

Czas zimowy

Chciałbym powiedzieć, że czas zimowy jest beznadziejny. Jest bardzo niekorzystny dla człowieka, może nie dla wszystkich, ale dla mnie na pewno.


Zacznę od początku. Więc wstaje człowiek rano, ciemno. Wraca człowiek do domu z pracy, ze szkoły, ciemno. Co ciekawsze już niedługo wychodząc z pracy czy szkoły będzie ciemno. I weź tu człowieku w depresję nie wpadnij. Jak tylko na dwór wyjdziesz, to ciemno. A weekend wydaję się po całym takim tygodniu jakimś nierealnym snem. Co się stało? Jasno na dworzu?? Skąd to się wzięło??? Co więcej, siedzenie w zamknięciu w czasie, gdy na dworzu świeci słoneczko, też nie wpływa pozytywnie na samopoczucie i inne takie. Pomyślcie, że cały dzień siedzicie przy sztucznym świetle! Chociaż okuliści na tym zarobią, snicker, snicker, snicker:>


A druga rzecz, która straaasznie mnie kurdę denerwuje, to fakt, że strasznie ciężko jakiekolwiek zdjęcie zrobić jak już sięwyjdzie z zamknięcia. To jest okropne!!! Musiałbym dymać do szkoły ze statywem, żeby w drodze powrotnej móc zrobić jakieś fajne zdjęcie. Jak się nieziemsko wkurzam, gdy wychodzą mi rozmazane zdjęcia, bo ustawia się długa migawka, a aparatu nie sposób utrzymać w zupełnym bezruchu przez te 2 sekundy, czy ile tam się ustawi. Zmarnowałem ostatnio takie fajne fotki, tylko dlatego, że nie miałem statywu. A gdzie będę statyw tachał ze sobą po mieście? Kurdę!!! Kupię sobie taki mały chyba. Jutro pojadę obejrzeć:) Może wreszcie jakieś fajne zdjęcia będę przynosił. Wreszcie!!


To są dwa główne powody dla których nie lubię czasu zimowego. Mam nadzieję, że choć jedna osoba się ze mną zgodzi. Pliiiss?... ;)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

1. kup lampe imitujaca swiatlo sloneczne (2500 luksow) - 650 PLN
2. jedz czekolade - 4PLN
3. sluchaj dobrej muzyki - http://www.kazaa.com/
4. wyjedz na Hawaje - 4000 PLN

zielonobrody pisze...

Ale na Hawajach nie mają Iwony mojej, i Politechniki Warszawskiej, a już o wydziale Mechatroniki na tej uczelni to na Hawajach na pewno nie ma... a dobrej muzyki słucham i jakoś jeszcze mi to nie pomogło..

Anonimowy pisze...

Iwone oczywiscie zabierz ze soba
politechnike rzuc, a mechetronike to juz na pewno ;)
widocznie sluchasz zlej muzyki

Anonimowy pisze...

Damn, Peter, naprawdę Ci na Hawajach potrzebny Wydział Mechatroniki PW ? :]

zielonobrody pisze...

Tak! Albo chociaż katedra optoelektroniki z laboratoriami;)

BTW statyw kupiłem i jestem zadowolony. 16.50 mnie kosztował w Pasażu Wileńskim. Polecam.