piątek, listopada 25, 2005

Facet zmanipulowany

Chłopie, wiesz, czy nie wiesz, ale jestes manipulowany. Może tego nie odczuwasz, ale jeśli masz blisko serca jakąś Kobietę, to wbrew wszelkim pozorom jesteś manipulowany!!! A skąd mnie to naszło? Próbowałem przejść przez pasy na Modlińskiej i jedzie koleś, a wlecze się nieziemsko, nie wiadomo czy iść czy czekać aż przejedzie. To ruszyłem tak żeby zdążył przejechać, i musiałem jeszcze zwolnić, żeby koleś zdążył. A bryka niczego sobie, bodaj nowa Vectra. Patrzę, i co? Facet za kierownicą, a na fotelu kierowcy jego Kobieta. Futerko, Yorkshire Terrier na kolanach, fryzura... I gdzie tu manipulacja pytacie? Jak to gdzie? Ano w tym, że koleś musiał się wlec 20kmph żeby Yorki mógł prosto siedzieć i żeby siły bezwładności nie zepsuły paniusi fryzurki. TO JEST MANIPULACJA!!!


Powiecie, nieee, ja się tak nie daję, ja się tak nie dam. Powiadam Ci, już skłamałeś. Bo robiłeś to już wiele razy, pomyśl. Czego byś nie zrobił dla Twojej Kobiety? Księżyc nawet byś na lasso złapał i przyciągnął do domu. Co z tego że tsunami by to wywołało na drugim końcu świata, i tak byś złapał. No nie, tu nie ma manipulacji, ale wiedz, że jeśli byś ten księżyc już złapał, to sam tego nie wymyśliłeś. Jak to nie??!! powiesz. A tak to. Bo Kobieta zakodwała to w Twojej podświadomości. Drobnymi kawałeczkami, po trochu, ale to Ona jest inicjatorem łapania księżyca na lasso. Małymi słówkami, raz "lasso", raz "ksieżyc", aż Ty "sam" skojarzyłeś, że miło byłoby złapać jej księżyc na lasso. I co? Łyso? Baby są mistrzyniami w podsuwaniu facetom pomysłów, na które sami by nie wpadli. Mistrzynie aluzji:) Patrzcie "Moje wielkie greckie wesele". Bardzo dobry przykład manipulacji facetem. Jeśli sam by na to nie wpadł, to tak poprowadzić rozmowę, żeby facet myślał, że sam wymyślił. A to nie jest odosobniony przypadek.


Ku przestrodze więc, Panowie koledzy, uważajcie na Kobiety. Jak czujecie się strasznie zadowoleni, że wymyśliliście coś, co bardzo przypadło Waszej Kobiecie do gustu, to może oznaczać, że to wcale nie Wasza zasługa. BEWARE!!! ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

::D